tisdag 13 januari 2009

Tillbaka blick

Kikat i backspegeln på hönshusbygget från i somras , då min kompis var här och lyfte en hammare i mitt sällskap vi lyckades med konststycket att angöra en sandlåda för hönsen, som senare varit ett älskat tillhåll för dem!
Det fick bli ett tak av överblivet skiffer ,lite pilligt men värt sin tid att lägga , samt att det blev så fint oxo =) bedöm själva ?
Samt ett stort tack till min alltid trogne vän med stort A =) du är en inspiration i livet , fan vad jag saknar våra galna upptåg i Milano =)

2 kommentarer:

  1. Vad fint det är med skiffer.... Tänk att du är en sån fixare :-)
    Till helgen åker jag till el Stockholmo och fyller på inspirationscellerna i kroppen. Det är Formexmässan, inte så dumt va?
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Visst blev det fint =) mycket nöjd ....
    Det gör du verkligen rätt i fyll på batterierna och rätt ställe oxo Formex =) får jag följa med el??? =)) kram till Mia=)

    SvaraRadera