fredag 23 januari 2009

Jeanne d Àrc living


Äntligen har tidningen kommit =) det var på tiden, att magasinet "Jeanne d Àrc living" the Magasin blev "real" så underbar tidning ,full med underbar inredning , tackar och bugar för att äntligen har det kommit en tidning för OSS som bara älskar just denna stil=) Tackar speciellt Lonnie och Vivian för att ni har så mycket i er att ge till oss hungriga inrednings etusiaster i denna fransk/danska stil en förövrigt ren och underbar stil .
Tidningen känndes verkligen som en bok full av inspiration med så underbart vackra bilder , längtar redan efter nästa NR =)
Rock on girls =) se you there///m


bild från Jeanne d Àrc Living !!!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker den där tidningen verkar jättebra! Gillar stilen jättemycket, och förstår att du längtat efter tidningen ;)
    Nåt helt annat: Vi måste ha en genomgång om skillnaden mellan apostrofer, grav accent och akut accent... Om du får bra betyg väntar en belöning! höhö :=)

    SvaraRadera
  2. Hallå där Torparn!
    Hur är läget? Vill bara kolla att allt är bra med dig och att du "härdar ut" i vinterns kyla. Snart snart är det vår och det längtar jag till.... Men, jag har ju en del att bita tag i nu så jag misstänker att tiden bara kommer att rinna iväg för mig och VIPS bara så kommer våren ha gjort sin entré utan att jag riktigt hunnit med.
    Var rädd om dig!
    Kram Mia

    SvaraRadera